-snip- samt min første smartphone. Så slipper jeg å være den eneste med en dum telefon. :c
Det er det man sier helt til den på et eller annet vis blir ødelagt, og man vet at mursteinstelefonen man hadde før hadde overlevd. <.<
Og jeg har det bra. Sitter nå på rommet, etter en lang dag med begravelse og mimrestund (minnestund synes vi ble for formelt) for min far. Ekstremt hyggelig dag, med noe tårer, men mest smil, latter, og mimring.
Fikk ikke med meg så mye av minnestunden, da, siden jeg var nødt til å levere bøker på skolen. Men der fikk jeg også ekstremt positive nyheter fra kontaktlæreren min.. Han hadde merket at noe var i veien, da mine karakterer gikk på dunken i oktober-november ifjord. Og han fant da ut at dette var på grunn av at min far fikk kreftdiagnosen på dette tidspunktet, noe som påvirket meg negativt, i forhold til skole. Så han fortalte at han hadde gått til administrasjonen, og rektor på skolen, og argumentert for at jeg burde få standpunktkarakter basert på første halvåret.. Så på grunn av dette gikk jeg opp fra 2 og/eller 3 (husker ikke helt) til 4, i tre fag! Dette hadde de blitt enige om, at de skulle da vise skjønn, og medmennsklighet, og gjøre dette. (Selvfølgelig så var jo ikke dette grunnløst, da han viste til karakterer og resultater jeg hadde før det gikk på trynet.) Dette gjorde jo meg selvfølgelig sjeleglad! Ikke bare fordi det er kjekt å få bedre karakterer, for det er det jo, men også fordi han gjorde det på helt eget initiativ, og at det faktisk finnes litt fornuft og medmennsklighet i skolesystemet. ^_^