Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Sitat fra: Miwa på 16. feb, 2012, 13:39Kom uventet mye penger inn på kontoen min! Kom uventet lite penger på min. tror eg ser sammenhengen
Kom uventet mye penger inn på kontoen min!
Venter spent på helgen <3Skal bli godt å ha pus på besøk istedenfor de daglige skype/telefonsamtalene ^^
Zingo: Ovenfor staten trenger man å sette av god tid og energi.Jeg kjenner ikke til din økonomi eller livssituasjon, men antar du har dobbeltsjekket du oppfyller kravene for bostøtte. Men ja, man får ikke søkt på bostøtte før man kan dokumentere for husleien. Har du vurdert å dele bolig med noen hvis finansiering er for dårlig?Forutser at du har en eller annen form for inntekstskilde til og etter sommeren.
Forbereder reise til Bergen.Pakkeliste: paraply, sydvest, regnjakke, regn poncho, gummistøvler...Må jeg ta vaksine først?
Jeg burde også begynne å gjøre klart til helgen. Men jeg eier ikke døgnrytme så jeg suger. :c
Manuskriptet mitt er sendt avgårde, det tok sin tid, men nå er det altså gjort!!!
Sitat fra: Caeruz på 17. feb, 2012, 12:54Manuskriptet mitt er sendt avgårde, det tok sin tid, men nå er det altså gjort!!! Lykke til.