Føler meg litt stabbet i ryggen egentlig.
Har gjort og sagt ting med de beste intensjoner, men blir ikke konfrontert direkte med at dette ikke var akkseptabelt, selv om motparten viste full forståelse og akksept. Er veldig kjipt når at en prøver å være ærlig og bare få ting og meninger ut av verden, blir en møtt med ryktespredning og negativitet.
Jeg skriver egentlig dette fordi jeg vet at personen(e) dette gjelder, er klar over hva og hvem jeg snakker om og for å gi beskjed at dette er noe som kan taes opp med meg direkte, istedet for å gå til de som ikke har noe med hendelsen å gjøre.
Om det ikke er av interesse, vil jeg bare si at alt ble gjort for å forhindre femtidige negative utspill og baksnakking og for å gjøre motparten klar over mine egne meninger. Jeg vil også være klar over at det som ble sagt/gjort, er mine egne og KUN mine, og er ikke noe jeg vil at motparten skal knytte til andre.
Sorry for den lille utblåsningen... Føler at det var det riktige å gjøre og jeg står med mine meninger.
Utover dette vil jeg ikke snakke mer om saken, utenom motparten selv.
Ellers i livet har jeg det bra
Vært småsyki hele høst, men koser meg nå i Kristiansund med Loke og Pumzie i stormen ^.=.^