vel, jeg lever for å si det sånn. Må som regel opp sån ved seks tia om morran for å rekke skolen, Helle i meg hva enn som er igjenn på kaffekanna fra dagen før.
Så spenne på seg støvlene og krype ut av hiet sitt og banne over elefanten som pissa meg i kjeften og tråkka på huet mitt.
Tru meg, du vil ikke se trynet mitt før klokka er slagen tolv, jeg har skremt livskiten av flere folk som har kjræsja hos meg.
Og så er det Slenge seg på toget til oslo, Er jeg heldig får jeg plass, men somregel må jeg sitte på gulvet sammen med de andre dyrene. Men det driter jeg i for jeg har somregel med meg et soundtrack som får blåst liv i hjernen min til jeg kommer meg nermeste kaffesjappe.
Om ikke det hjelper er det å helle i seg noe konsntrert energidrikk eller poppe et par koffeinpiller.
Så sitte å dalle på skolen ti sånn omttrent tre-ish tia og så på jobb til klokka er sånn omtrent ni.
Og så er det opp igjenn og ta karrusellen igjen whohoiii.
Kan i det minste tegne på jobben og på skolen da, men det er til tider litt kjipt å jobbe lørdager.
Så yeah blir en del slit, men F heller jeg får jobbe og lære det jeg har lyst til å drive med og hva er det.... jo det er bra
Har dame, (ikke at jeg er så streit av den grunn lol)
Bor i egen leilighet, og har mit eget lille tegnestudio. "hopper opp på bordet og danser" "Mhm oh yeah, Oh yeah"
"eh m`yeahp dette funker ikke"
Har et eget barskap smekk fullt av spri.......
pokker, hm påtide med polferd igjenn ja, "Spenner på seg trugene og tusser avgårde"
@Villdyr: Vurderer å få postet noen her, om jeg gidder. *lat*
Finens ikke "lat", bare laid-back!
Personlig liker jeg "laid-back" bedre ihvertfall! ^_^
Da er jeg en veldig laid-back type. ; D
Joda.
Og selv er jeg drita lei folk som påstår at det er så utrolig bra å være "aktør", og så lurer på hvorfor det er så mye stress blandt voksne.
Hvis man holder et jevnt og rolig tempo, i motsettning til å slite seg ut en gang til dagen, lever man lengre, og har høyere faktisk tempo.
Serriøst bra råd, det verste jeg kan tenke meg er å ende opp som en eller annen idiot som flyr rundt med stresskoffert og slips og bekjymrer seg over finanskrisa eller noe annet massehysteri.
Hey Atrox universitetet er digg da, men de høye karakterkravene suger.
Er sigg at man ikke har oppmøteplikt og greer og for mye mer kontrol selv. Dog også mer ansvar da.