Husk å besøke oss på IRC:#norpaws på irc.furnet.orgTrenger du en klient?
Jeg er veldig, veldig, VELDIG sint.Fikk akkurat vite av en som har commisionet meg at en annen har prøvd å stjele "kundene" mine. Hva er galt i hodene til folk. *sukk* -.-
Sitat fra: Pumzie på 20. sep, 2011, 14:16Jeg er veldig, veldig, VELDIG sint.Fikk akkurat vite av en som har commisionet meg at en annen har prøvd å stjele "kundene" mine. Hva er galt i hodene til folk. *sukk* -.-eeh, kaffonoe? kordan er det mulig? velger ikke furz selv kem de skal commishe, eller har de sagt noe negativt imot deg?
De som bestiller velger jo selv hvem de vil bestille fra, jeg føler meg beæret over at de vil kjøpe av meg. Om vedkommende som prøver å "stjele" kundene mine har noe i mot meg, vet jeg ikke, men slik oppførsel uansett er helt forkastelig.
Sitat fra: Pumzie på 20. sep, 2011, 14:52De som bestiller velger jo selv hvem de vil bestille fra, jeg føler meg beæret over at de vil kjøpe av meg. Om vedkommende som prøver å "stjele" kundene mine har noe i mot meg, vet jeg ikke, men slik oppførsel uansett er helt forkastelig. De ekke bra vettu. Har du fått noe navn på "tyvene" av kundene dine?
Jepp. Vil ikke gi ut navn offentlig, er rett og slett ren høflighet og respekt for vedkommende.