sitter her og slapper av i stolen min hjemme etter en utrolig slitsom og morsom helg
![fox-cool [cool]](/forum/Smileys/default/redfox_cool.gif)
første dagen møtte eg malstorm, pycno, catya, jinnai og zaty og var på besøk hos sjøstjernen sin nye leilighet hvor eg tok meg mitt første måltid noensinne. den hvite pelsen min rundt munnen ble litt oransje på grunn av tomatsausen på pizzaen, men det er bare til å skylle vekk.
uansett! eg og pycno hadde det morro med å se på litt forskellige youtube filmer og diverse etter folk hadde dratt hjem, og neste dag hadde vi det morro med å spille litt forskellige spill på pcen og så spillte vi volleyball i den steikende solen seinere på dagen med noen venner av pycno.
eg må bare si att pycno er skikkelig pawsome *pawsomesmileyplz* (noen må lage en slik smiley)
skulle kansje ha snakket litt mer med resten av gjengen neste gang, vi kunne ha gått ut en liten tur eller noe
![fox-razz [razz]](/forum/Smileys/default/redfox_razz.gif)
uansett var det skikkelig morro treffe dere alle sammen ^^
for øyeblikket sitter eg her og tenker att det er lurt å gå til sengs no.. om eg gjør det er en annen sak. skal bare...!
"... og jeg sitter igjenn med 19251 kroner!"
*stjeler dem*
og no sitter eg her og tenker på kor dum eg var og ikke kjøpte suit for konfirmasjonspengene mine >_<