Jeg er sliten og lei. jeg vill bare sove bort hele dagen i morgen. pappa er en idiot som ikke forstår hva jeg mener når jeg snakker til han. han prøver å forstå, det ser jeg på han. men han kan aldri være seriøs. og han rakker ned på meg når jeg er ganske nede, noe som ikke er gøy. samme gjør vennene hans, så jeg låser meg inn på rommet sammen med Nala.
Mamma kommer hjemm snart. ikke noe jeg gleder meg til, for hun er værre en fadern. hun klikker for ingenting, og hører hun feil, går hun amokk, og når jeg sier hva jeg sa en gang til, så rager hun mer selv om det ikke er noe å rage for. også roter hun på rommet mitt hele tiden. ugh.
Stemora mi passer faktisk ikke nokk på lillesøstra mi at lill'sis fant ut at hun skulle drikke vaskemiddel (syre elns). hun svelget det heldigvis ikke.
Det går bra med iron artist greiene. veldig fint egentlig. kun en ting som irriterer, og det er at mange folk ikke klarer å skrive hvem de er når de betaler, så jeg aner ikke hvem som betaler, og da går alt i surr! :C og om jeg spørr om de har betalt så føler jeg meg som en komplett uproffesjonell idiot.
og skolen går det fint med. etter revyen ble på en måte hele klassen mye mer venner, selv om jeg ikke stoler en dritt på resten av klassen. men det er lettere å gå på skolen når jeg får high five av iaff halve klassen. Men lærerne burde skjerpe seg, eller så må vi serriøst få nye lærere. de vi har er faen meg fette sprengt! sjakfdsjkfhasjkdsh
also, jeg aner ikke om hun som skal lage fursuiten forsto at jeg mente partial, ikke bare ett hode xD + at jeg aner ikke om hun har fått betalinga oMo"