hrmm.
Ensom, lei av og stirre i veggen, lei av og være ensom, lei av og stappe meg full av mat og gå opp i vekt, lei av og gå og vente på nav, lei av og være blakk, lei av vinter og att det er glatt..
kan sikkert liste opp 300 andre ting jeg er dritt lei av...

satt her i natt og tenkte over hva jeg egentli har gjort de siste 5 åra og ble nesten deppa av hele skiten.
hadde ver fint med no venner, men de fleste jeg hang me før skyr jeg som pesten, og de få andre jeg kjenner fra andre steder enn den firkanta skjermen jobber på dagtid, og jeg har en uvane med og bare bli inne i den mørke hula mi istedet for og dra og besøke noen.
men MEHHHH
Det syke er att jeg dag etter dag våkner opp og tenker jeg er den heldigste reven som finnes,
jeg er snart 26, har livet forran meg og bare jeg gider og røre på ræva så kan jeg miste de forbanna extra kiloene.
og bare nav får fingern ut så vet jeg hvor lang tid det tar før jeg kan få kommet meg tilbake ut i arbeidslivet.
for jeg kan av personlig erfaring si att uføretrygd SUGER.
1 året var deiligt, 2 året ok, 3 året nei nå begyner det og bli kjedeligt and so on. nå etter 5 år kom jeg til et punkt der jeg faktisk vurderte og smashe megselv i huet med en murstein, bare for og få variasjon fra leiligheta.
og siden jeg går og venter på svar fra nav så komm jaggu meg søvn problema tibake...
6 om morran og jeg ligger i senga og får ikke sove, men et ser ut till att katta sover godt på ryggen min her jeg ligger og skriver da.