vi dro opp på Hytta på søndag...SØNDAG!:l And that wuz boring! vell først når vi komm opp var det ikke så ille.. var litt overaskende å se brorn min på en skuter over vannet
han kom kjørende etter stefarn min, det er da ikke så lenge til han kann ta scooter lappen.. men forde om, da var den første gangen han kjørte tror jeg. Og han syntes det var rart at jeg ikke ville sitte på han, pøh! sat heller på med stefarn min. Så freste vi gjenom skogen, WHEEEEEEEE!
Uten hjelm... Haha! hompene er de jeg liker best! men det var litt skummelt da han reiste seg og kjørte brå slalom over hompene i jupsneen i en bratt oppoverbakke..
AHAHA!! I LOVE SCOOTER!
og så var resten av tia, GØRRKJEDELIG! (det som overasket meg mest er at jeg ikke tegnet så mye som en tegning! og jeg kjedet meg ihjel og jeg tegner vanligvis ver dag..)
så kom jeg hjem, for med bestevenn min på jysk (de hadde salg, og her er jysk det beste stedet for å få tak i stoff.. Og vi holder på med et cosplay prosjekt!:D) så dro hu hjemm >:C . Så satt jeg å så 4 episoder med Anime
og så spiste jeg å så en julefilm (wtf? jula er jo over!)