all denne mobbingen mot furries gjør at jeg føler meg skikkelig kjip, de får det til å se og høres ut som noe skikkelig dårlig..
det får meg nesten til å ville slutte i fandomen, det og et veldig dårlig tidspunkt av livet mitt 
jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... ![fox-sad [sad]](/forum/Smileys/default/redfox_sad.gif)
jeg vill ikke at andre jeg kjenner skal tro at jeg er ekkel eller noe sånt
Nå generaliserer jeg selvfølgelig veldig... men.
Jentene i fandommen (spesielt de unge) er gjerne de som er mest "uskyldige" kan man si. Det er de hvor den eneste tilknytning til fandommen de har er ofte bare at de liker å tegne dyrefigurer, og kanskje identifiserer seg med en av de i tillegg.
Mens når det kommer til de litt mer "shady" delene av fandommen, som folk flest gjerne har som hovedsyn på hva furries er, er det nok stort flertall av gutter. Gjerne i alderen 16-35.
Vet ikke helt hvordan dette skal hjelpe deg men.. OLOLOLO følte bare for å si det. 8D
Dessverre ser de fleste folk den "shady" delen, selv om den delen egentlig er ganskel liten til tider. (Nå ska det også sies at en god del av furry fandomen er homofile gutter, men tror det har begynt å bli litt mer mixa nå enn det var før).
Fandomen har svarte får som folk peker ut, mest fordi slike idioter klarer å komme med på tv show og i aviser - så vi andre som er litt renere får prøve å gi verden et bedre bilde.. Ikke lett men x.x
Så, over til hvordan jeg har det i dag.
Greit, men hadde en artig flash i hodet mitt da jeg dusja i stad av en fjellrev som gikk å vandra på isen o.o
så sitter å tenker litt på det nå. hmz.