den hang til tørk på et rom de vanligvis ikke pleier å gå til..
Oh x3
Men forhåpentligvis så bryr hun seg ikke så mye
@SpiceyFeline/Atrox; Ikke bry dere om slike folk som slenger med leppa begrunn av åssen du ser ut, om det skulle være utseende messig, klær eller vekt.
Det handler om åssen man selv føler seg, og ikke hva folk synes.
--------------
edit:
kom akkurat hjem, og fikk litt av en avslutning >_>
Så kommer meg på toget, tar toget til asker, får på meg MC klæra, og kommer meg på mcen.
Skal til å komme meg ut fra stasjonen, og ut på veien. men så kommer det en melketrailer og skal drive å rygge og slikt, etterfulgt av en buss x3
Ikke så ille, hadde ikke spess dårlig tid.. Etter bussen så ser jeg at det er en 3 biler som står å venter (de har nå egentlig vikeplikt for meg), men så gir jeg tegn til at de kan bare kjøre...
men så kommer det en sånn sur gammal gubbe på godt 40-50+++ bak meg og tuter på meg -.-
Jeg snur meg rundt og ser at han omtrent er rasende fordi jeg hadde lyst til å sleppe forbi 3 biler (!!!) >_>
Så jeg får meg inn på veien da, og tenker nå i etterkant at jeg hadde veldig lyst til å gi han fingern x3
Seriøst, han må ha vært ille k** på å få seg hjem eller no sånt, siden han ikke makta å vente på 3 biler >_>
oh, jeg trur han til og med bor i nærheten av meg, siden jeg så en bil som var (omtrent) helt lik den kjøre av ved nabolaget/stedet jeg bor på x3