Rantpost, ikke les om du har en god dag.Jeg har det litt forjævlig akkurat nå.
Jeg har en av mine klassiske "drittdager" i dag, hvor stortsett alt hva jeg gjør går til helvete.
Vel, det starta med når jeg våkna.
Jeg er så heldig, som alle andre jenter, å ha en periode i måneden der alt går skjeis.
Så jeg våkna opp ganske kvalm og svimmel og burde egentlig holdt meg hjemme fra skolen. .. men jeg kom på at jeg hadde teorikurs for bil i dag.
Og det betaler jeg liek 1k for, fra egen lommebok og jeg er en ganske.. tja. Typisk fattig student. x) Så jeg nekta meg selv å bli hjemme.
Vel, så huter jeg meg ut døra og ned på bussen - som var full, så jeg måtte stå i 1 time på vei til skolen. Og når du har fått 4 timers søvn, så.. ja.
Så drar jeg på skolen, greit nok. Snakker litt med et par kompiser der. .. så har vi tysk, og først _i dag_ sjekket læreren LEKSER som vi tilfeldigvis hadde.
.. men ikke stod oppskrevet på gjøremålene for denne uka. Hurra.
Så hadde vi fritimer. Der lå bare jeg og en kompis på hver vår sofa og snakket mens vi whinet til hverandre.
Jeg pmset rundt litt, altså.. Klaget og søyt.. x3 Så gav han meg sjokolade. Snill han var. <3 Mer eller mindre eneste høydepunktet på dagen.
Etter det, hadde vi matte. Det gikk greit. Læreren vår er awesome.
Så ditchet jeg internasjonal fordi jeg ikke gadd, mer eller mindre. Får ikke fagkarakter uansett.
Etter det, såh.. Tja. Jeg ble med et par kompiser ned til byen, siden han skulle vente på noen fra Ålesund som kom, så begge måtte vente i 2 timer.
Men det var kos, satt og snakket om alt og ingenting. Han er flink og cheere folk opp. x3
Så.. gikk vi på bunnpris, kjøpte oss en is og skilte lag; jeg gikk på teori og han henta noen fra Ålesund.
Teorien gikk fint, lærte stortsett ikke noe nytt men.
.. så øh.
Var vi ferdig.
Da stod jeg i byen og kom på at jeg hadde glemt paraplyen min - og jakka mi på skolen. Og det høljregna. Wuhu.
Jeg søkte tilflukt på Jafs, der jeg og en annen kompis kjøpte oss kebab. Men gjett hva. Vi fikk ikke bestikk.
Vi fikk en plastgaffel på max 10cm som hadde uskarpe tagger i enden. Og den skulle vi liksom skjære med, wtf nonsense.
Så vi satt og maula kjøtt og pomfri med bare hendene og så ut som noen villsvin begge to.
Etter det.. stakk vi på et lokalt kjøpesenter sånn at jeg fikk tatt ut penger. Da stod det en random høy mann bak meg som prøvde å se etter pinkoden min. >_>
Og gjett hva.
Han hadde tydligvis forsøkt å stjålet kortet mitt, men failet, og fått tak i busskortet mitt i stedet, så jeg måtte stå og krangle med bussjaføren for å komme meg hjem. Vel, jeg kunne betalt, om han stygge mannen ikke hadde tatt de 400kr jeg hadde i kontanter også.
Og han var mer eller mindre spydig mot meg hele bussturen hjem. -.-
*sint*
.. jeg trenger sjokolade. *gå på jakt i skapet sitt*
Edit:Hvordan kunne jeg glemme gymlæreren min!
Vel, innlevering forrige torsdag. .. og jeg skulle levere, men da streika internettet mitt.
Så jeg leverte på fredag med melding om at internettet var nede, så jeg kunne ikke levere.
Meldingen jeg fikk tilbake så slik ut:
"Hei, Karianne!
Fristen var satt til torsdag.
Vennlig hilsen, Lise.
<3 <3 <3"
Hvordan skulle jeg ha SJANGS om å levere inn noe til tiden, når internettet mitt er nede, og jeg fikk vite det på den samme dagen?!
Jævla lausfitte..