Klippa meg i dag. Kosta 300 kroner hos de som er inne på sentralbanestasjonen, og ikke oppe ved togene der, men nede der hvor Gamestop og sånn ligger. Han som klippa meg var skikkelig flink, han het Ken. Hyggelig fyr og vi snakka om aaalt mulig mens han klippa meg.
... Eneste han failet litt på var at jeg sa jeg fortsatt ville ha halvlangt (hadde altfor langt pre-klipp), men han klippet meg helt kort. xD Altså det er ikke helt buzz-klipp, men ganske vanlig kort guttesveis, bittelitt lenger enn jeg hadde på de første bildene av meg som jeg la ut her. MEN, til tross for at vi hadde tydelig forskjellige meninger om hva "halvlangt" var, er jeg fortsatt fornøyd. Jeg fikk en fin sveis uansett. :3
Nok om håret mitt. Jeg er aleine i leiligheten igjen fordi kompisen min drar hjem i helgene. Ikke at det er ille å ha han her men er litt digg å være alene også. Er liksom herre i huset da. Så jeg føler meg for øyeblikk... ÅJA også må jeg si at skolen min eier. <3
Eier. ಠ_ಠ <3
Jah, jeg føler meg bra. Nydusjet og sulten som hjuling. Sååå nå skal jeg nok lage meg no brun 'skaus.