Jeeeeg.. er passe ør og svimmel akkurat nå.
Mamma ringte akkurat å vekte meg, føler meg kvalm og uggen som f, så jeg skal til legen i dag.
Aner ikke hva f som feiler meg, egentlig, men jeg er sjuk iaff. x_x;
I natt, sånn.. rundt klokka tre våkna jeg fordi halsen min drepte meg. Kjentes ikke ut som jeg har sovet i det hele tatt, men bare ligget å tenkt og tenkt, smått drømt.
Så jeg tusla opp på kjøkkenet og skulle lage meg en kopp med te, i det alt svartner og fem minutter etterpå, ligger jeg på gulvet og knapt aner hva som skjer. o_o' Neimen sånn, tror jeg svimte av eller noe.
Alt ble bare helt svart, det var katta mi som vekte meg med å gni seg mot ansiktet mitt og sleike meg på arma.
Hun spurte meg en rekke spørsmål i og med at hun halvveis er lege selv, om hva jeg hadde spist det siste døgnet, om det var noe uvanlig, hvordan jeg følte meg før jeg svimte av etc.
Isj. Så nå ligger jeg på senga med forferdelig hodepine, titter på klokka og halveis er småsur på meg selv fordi jeg ikke klarer å dra meg til skolen i dag heller. .. i hvertfall ikke med det første. Får høre hva mamma sier når hun er hjemme.
Nå skal jeg prøve å slappe av litt igjen tenkte jeg. Selv tror jeg det er fordi jeg knapt har sovet i natt, og at jeg bråvåkna sånn. x3
Men får se hva legen sier, om jeg drar meg ned dit.
Såå... bye.