Jeg er trøtt. Begynner å lure på når jeg skal lære, egentlig. Jeg har klart å snu døgnet i helga, og nå.. tja. Det var pain å stå opp klokka seks for å si det på den måten. xD
Bare 2 skoledager igjen, da. I dag er det bare chill, i morra skal vi ha teoretisk og fysisk gymprøve. Den fysiske driter jeg i, fordi jeg klarte å dra arma mi "ut av ledd" elns her om dagen, og den er ganske.. vond etter det. >w> Vet ikke hva jeg skal kalle det, egentlig. Som om noen drar skikkelig hardt i den, slik at du ikke kan bevege den, så hopper den plutselig på plass igjen og gjør siiiinnssykt vondt. Den holder på å bli bra, men jeg risker ikke å ta hundrevis av armhevinger og sånn akkurat. ^w^;
Så i dag eller onsdag, vet ikke enda, så skal jeg være igjen i Molde og kjøpe meg litt stuffs til torsdagen. Da reiser jeg til Oslo, whee 8D <3
Tja. Ellers er skolen ganske digg i dag. Vi sitter og loker på internett og ikke gjør en skit i denne timen, vi gjennomgår matteprøva senere og så internasjonalt fokus. Diggdigg. Så jeg skal på Elkjøp etterpå, ned å kjøpe en CD fordi jeg skal brenne noen sanger, også se meg på nytt ordentlig headset. .. jeg har headsetdilla, kk? D: