Jeg har det.. helt fint.
Kunne hatt det bedre, men. xD Jeg er så sinnssykt sliten og trøtt etter alle prøvene og eksamene nå. For første gang på.. veldig lenge, opplevde jeg at jeg nesten forsov meg. .. og det to dager på rad. Dx Jeg våkna fem på halv sju, og bussen min går fem over halv. .. med andre ord, jeg hadde 10 minutter på meg til å kle på meg, pakke sekken og løpe ned på bussen. Jeg rakk den, men det var så vidt. x_x
Grøss og gruuuu jeg er sliten, også har vi matteprøve om derivasjon i siste time. Dx Satser på at det går bra.
Oh well. I morra er det bare ei innlevering og sånn, så er det helg. Da skal jeg til Hanna og sove over hos henne, så skal vi se på Paranormal Activity. <3 Det blir så sykt win.
Også neste uke, så har vi gymprøve - både fysisk og teoretisk. Det blir bæsj, jeg hater styrketrening. x3
Anywayyyys.
Så får vi vite om vi kommer opp i skriftlig eksamen neste onsdag, jeg er spent. Håper jeg slipper. :I
Også på torsdag, skal jeg opp tiiidlig fordi.. da skal jeg til Oslol. <3
Det blir godt med litt pause fra skolen nå, altså. Herregud så sliten og trøtt jeg er. =w=
Nuvel. Vi har engelsk nå, vi retter vår egen tentamen. xD
Isj. Aner ikke hva jeg har fått - enda. Blir nok ikke så lenge til jeg får vite. :3