Happy barfday, Kotoma! 8D .. på etterskudd, da. >w> Jeg har ikke nett i Ålesund, så..
Atrox:
JAMEN DU ER LITEN, SÅ DET TELLES IKKE D:
Jeg har det fint, er sinnsykt trøtt og sliten, though. Jeg var på skidag i går, sammen med hele skolen. Vi dro opp til et svært skitrekk, tror aldri jeg har sett større. xD .. men så er ikke jeg en som liker å gå på ski og sånn, så det var sant og si et av de første trekkene jeg var på. 8D;
/shot
Uansett. Jeg hang sammen med en del av media-klassen som går førsteåret og noen fra realfag. Kjempeawesome folk. xD Før du visste ordet av det, så kommer det ei hoppende bak deg og skriker "GLOMP-ATTACK! <3 *cling*". Ganske koselig. Så rente vi på rattkjelker nedover en.. sinnsykt lang bakke. Det tok oss sånn 10-15 minutter å komme helt ned. xD Jeg tok faktisk bilde av den bakken *laste opp*

Såånn. Man ser ikke toppen av bakken så godt, men den er
laaaang.
Ellers, så er jeg i Ålesund atm. Jeg pendler fra Molde til Ålesund, og sover over hos ei veninne av meg. Jeg fikk tilbud om gratis studiekurs der, så jeg takket ikke nei til det, siden det er dårlig motivasjon i enkelte fag. x3 *host engelsk*
Man lærer ganske mye rart og viktig, så skulle vi teste om det faktisk funket i går. Jeg og veninna mi så bare trøtte på hverandre - men vi fullførte. Og vi husket nesten ordrett hva som stod i teksten i boka. Jeg ble sjokkert. owo Så fikk vi pause, og gikk på butikken for å kjøpe oss ei drikke hver, og snakket om det. Det var ganske gøy å se, virkelig. xD
Så er siste kursdagen i dag, og jeg er
sliiiiiiten. Stått opp klokka 4-5 hver morgen denne uka, og lagt meg seint. Ugh, jeg har ikke godt av det. Matteprøve i dag også, satser på det går fint. Kan stortsett alt vi har om, så jeg tror jeg skal berge meg. Så har vi geografiprøve i morgen igjen, det skal gå fint med den nye teknikken jeg har lært meg. Though, må sitte en stund, siden kurset starter klokka halv fem, og varer til klokka ni-ti. Litt kjipt med tanke på at man har skolearbeid, må eegentlig legge seg tidlig og such. >w> Jaja, jeg skal overleve denne uka. Og lørdag, hva skjer lørdag.. jo, sikkert rydde ferdig på badet. xD; Meh. Søndag kommer Lasi, og det blir wiiiiin. <3 Jeg gleder meg så sinnsykt. .. og Lasi er slem. Veeeldig slem. >w> *poke*
Såh. Nu har vi engelsk, skal skrive referat av Obama sin nyttårstale. Gah, kjedelig. Dx
*sovne på laptopen*
Vil. Ha. Seng.
>w<