Jeg syns det er greit å reise med fly tidlig på morgenen :3 Jeg bor kanskje 2,5 time unna flyplassen (om man ser bortifra den dyre lokal flyplassen da, med bare småfly og sånn) men føler det er bedre å vokne klokka 4, sove i bilen og på flyet, for så å komme frem tidlig ^^ Også liker jeg å være våken tidlig da. Med mindre jeg må gjøre noe jeg ikke vil, som skole eller andre arrangementer (17.mai tog ... for eksempel.. ?)
Syns og det er ganske greit å kunne sette i gang med en gang jeg står opp, for si om flyet går klokka 17:30, så må jeg vente og surre rundt frem til flyet går. Det er teit syns jeg.
___
Jeg er sulten men vil ikke lage noe å spise. Orker ikke. How to diet the Tina way: be lazy.
Neida det er nok lurt å spise til faste tider og sånn. Det å bare spise lite fungerer ikke om kroppen går inn i panikkmodus. Men ehhh.... om jeg skal lage mat så må jeg lage det forran foreldre og sånn og det vil jeg ikke. Generelt fordi jeg ikke liker å bli sett på mens jeg lager mat, spesielt når de folka som ser på skal bedømme vær eneste ting jeg gjør. Uansett hva jeg lager så er det galt liksom. Så eh... er heller sulten.
Plus har en del dårlige minner med meg, mat og foreldre i samme rom. I følge diverse journaler og slikt jeg har liggende, så har de måttet tvinge meg til å spise da jeg var yngre. Ja, jeg var kanskje tynn men jeg ser ikke poenget i å tvinge meg til å spise når jeg ikke ville ha mat.. Noen av de store grunnene til at jeg ikke ville ha noe å spise var mest sannsynelig fordi blodsukkeret var nesten alltid for høyt. Hadde de kunne ventet til blodsukkeret hadde gått ned litt før de prøvde å få meg til å spise, så kanskje det hadde gått bra. Men nei.
Jeg er veldig glad i mat though selv med dårlige minner. Og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne gå å lage noe toast eller noe. Men huff... Hadde jeg bodd alene så hadde jeg lagd noe akkurat nå istedenfor å skrive om det :C lol.