Hvorfor er det noen dager hvor alt går til faenes, mens andre dager går alt fint?
Så klart på fine dager skjer det kanskje noe dumt, men det skjer ikke så ofte, så det er lett å bare legge i glemmeboka. Men for eksempel i dag, vokner jeg med betennelse i håndleddet. Det er forsåvidt greit nok. Så finner en elev i klassen min på å kaste opp rett forran pulten min (jeg har en fobi mot oppkast).
Så prøver jeg å kontakte foreldre om å lage middag og være grei og liksom, gjøre noe for å gjøre alle andres dag litt lettere, for så å se at de har sett meldingen, men svarer ikke før en time senere. Det er kjedelig, men ikke verdens undergang.
Etter alt det, så var jeg egentlig ganske sliten og ville bare sove, så jeg tok en powernap. Vokna en time senere enn jeg hadde planlagt, følte meg ekkel og hadde mer vondt i håndleddet enn jeg hadde før jeg la meg. Hurra. Ringte også kjæresten for å snakke med han og spille Fallout New Vegas. Tenkte kanskje han kunne guide meg litt. Men micen hans tar opp stemmen min som spilles i headsettet, så jeg hører megselv vær gang jeg snakker. Noe som avbryter meg, og gjør at jeg ikke klarer å konsentrere meg om hva jeg snakker om. Det er litt som å ha en annen person med helt lik stemme som degselv repetere alt du sier in real time. Veldig forstyrrende og irriterende. I tilleg skulle jeg jo plages så jævlig med Fallout new vegas.
Nå ville jeg lage meg litt mat da, og mamma hadde handla inn sandwich brød som jeg liker. Det er koselig synes jeg. Men det viste seg at hun hadde lagt alt i fryseren, som om jeg ikke skulle spise det. Unnskyld meg men... var vell kanskje derfor jeg spurte om vi kunne kjøpe inn.... Så nå er jeg altså sulten + sint, eller som ungdommen sier, hangry. Jeg måtte varme den litt i mikroen, fordi den var jo såklart frossen. Men nå er den for varm, fordi jeg er idiot og satt den på for lenge. I tilleg er mikroen vår fra 80-tallet, så det er ganske ustabil i forhold til andre mikrobølgeovner.
Jaja, 1st world problems og shit. Hadde ikke alt pila opp på en og samme dag, så hadde det vært greit. Men det er liksom alt på en og samme dag. Andre dager så skjer kanskje en eller to av de tingene, og på en super bra dag, så skjer ingenting dårlig. Det er så jævla ass.
Men hvorfor skjer alt sånt på en dag, istede for liksom jevnt utover alle dager?