Takk, Villdyr, yeah ting kan være tøft av og til.
Vell, som jeg sa, enda en deadline, enda et mirakel. Følte meg ganske i vigør da jeg sto opp i dag.
Men, nå merker jeg at jeg byner å bli sliten igjen. Trengte en energi insprøytning så, jeg satte meg
på kantina og tokk meg no for. Satte meg godt intill en ovn, og bare sløvet, kanskje lengere enn
jeg burde, men på dette tidspunktet gir jeg ærlig talt faen. Ble sittende å fundere,
Hvordan ble det slik? Hvorfor alltid dette konstante stresset og jaget?
Mas, mas, mas, mandag hele året. Undrer av og til om det er en slaks karmisk lov at man må lide
like mye som man har det bra? Kariære, penger status, ser ut til å være alt som betyr noe nå.
Og gjør det oss noe gladere? Mye vill ha mer og fanden vill ha fler. Man mister kontakt med folk
siden de jobber, eller studerer eller er optatt med noe annet. Faen ikke rart folk blir deprimerte.
Sannheten er at glede er ofte kortvarig. Det kan være denne kjeksen jeg eter på nå,
eller en ti sekunders orgasme. Så man må av og til stoppe opp Og se etter de små godene
livet har å komme med. Stresse ned et øyeblikk, lene seg tilbake og bare nyte det for alt det
er verdt. Så om dere unskylder, går jeg å setter meg i sola og tar meg et blås, og en kaffe.
![wolf-cool [w-cool]](/forum/Smileys/default/wolf_smile_cool.gif)