Sliter litt med vennesituasjon her i byen.
Jeg er så redd for å spørre folk om de vil henge med meg siden de fleste gangene jeg har spurt før så har jeg blitt ledd av? noe som er litt sykt å tenke på egentlig.
Jeg vil dra tilbake til Oslo. Der var det så mange folk, og så mange hyggelige folk og. Ingen som lo av meg når jeg introduserte meg og viste en viss interesse i deres eksistens. Det er nice å føle seg inkludert, isteden for ekskludert som jeg føler meg her.
Elektrolinja er jævlig interessant though. Kjempegøy. Er bare så synd at jeg går i en klasse med innelukkede mennesker som ikke vil ha noe med meg å gjøre. Om jeg kunne skiftet skole og gått elektro en annen plass så hadde jeg flytta momentant for å kunne få noe form for sosialt liv. Lærerne her er flotte, og linja er generelt sett interessant, men elevene er en gjeng med... trassige mennesker.
Eneste jeg gjør om dagene er å gå hjem, eventuelt gjøre noe form for husarbeid, for så å sette meg forran PCen og spille WoW til jeg legger meg. Noe som er jævlig tragisk, egentlig.