jeg hater når folk sier "katter er onde", "katta di burde du bli kvitt", "jeg hater katter pga -insert jævlig dårlig grunn her-", "katter er devilspawn og de burde purges", "få deg hund istede"
Det er utrolig.. deprimerende å høre first of all. Og secondly så er det veldig infuriating. Katter er ikke noe helvettesdyr, det er bare visse mennesker som absolutt ikke skulle hatt dyr som får aggresive katter. Jeg oppdro begge kattene mine til at de skal tåle å bli bært på og kosa med, selv om de ikke er glad i det. Den dag i dag så er den ene katten jeg har igjen kjempeforsiktig, selv om hun er begynt å bli sint (som når unger kødder med med henne). Hun er også en god anti depressant. Hun kommer opp til meg akkurat før jeg får panikkanfall, og prøver å roe meg ned, det er også mange ganger at hun går inn i senga mi og stiller seg, og roper til jeg kommer. Det er en fin måte å få meg ut av en situasjon, og hun gjør det perfekt (uten noe trening)
Jeg blir så utrolig lei meg når folk sier sånne ting om katten min. Spesielt siden hun er et sånn fantastisk dyr. Bare fordi at noen katter er jævlige betyr ikke at alle er det. Det er som å si at alle mennesker er hvite. Doesn't work like that m8.
nå skal jeg gå å være sur og irritert over folk som sier slikt og se på youtube. Fordi goddamnit hmph..