^Ja ikkesant. Skulle egentlig vært alle andre steder enn her, jeg. Lol.
Jeg er i Finnmark nå vet du om noe intressant å gjøre her ? =^-^=
eheheh *host* nEI.
Neida. Det er noen ting man kan gjøre. Det mest interessante å gjøre her tror jeg er å eventuelt møte på altafursa og kanskje meg? idk.
Utenom det så er det liksom lokale ting. Som i går var jeg på Jam på Perleporten i Honningsvåg. Otherwise så er det en del festivaler og sånt. Utenom det må man egentlig finne på litt selv I guess. Man kan jo også dra med 71grader nord eller hva de kaller seg og rafte på sjøen. Det syns jeg var kult da jeg gjorde det. Også er den noen plasser man kan gå tur til som er litt kult, som ruiner fra krigen etc.
Utenom det har jeg hørt at museumet i hammerfest var kult. Men så er hammerfest et stort høl og da, så vet ikke hvor værdt det det er xD
Om du er innom honningsvåg så kan vi sikkert ta deg med opp på nordkapp platået gratis? idk? ehhhdheheh.
EDIT:
også må man jo være litt on-topic og da:
I går gikk jeg jo som sakt spontant ut på perleporten med kids. Depresjonen min hadde sneket seg inpå meg og jeg ville egentlig ikke, men dro alikevell i håp om at jeg kom meg over vannet iallefall, hvis du skjønner hva jeg mener.
Dagen etterpå hadde jeg rydda og fiksa nede før foreldra mine vokna i håp om at de ikke ble så sinte for at vi bråkte litt i går kveld. Men neida, det var bare klaging og masing og drit fra dem i dag. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å prøve. Så nå er jeg under vannet igjen, as I started.
Skal til frisøren i dag. Bakfull og jævlig. Det blir kos. ehe. Vurderer å farge håret grønt etterpå >:}