^Det kommer helt ann på hvor god man er til å kommunisere og løse problemer man har. Selv har jeg prøvd å finpusse min egen ability til å gjøre opp saker som jeg egentlig er sta på, høre hva den andre parten syns og tenker, og prøve å komme frem til et svar som er tilfredsstillende for begge to (eller flere, polyamoury er en ting, hihi).
Jeg har selv lagt merke til at forhold har gått ræv fordi begge parter suger på kommunikasjon, og det ender bare i at man blir aggresiv isteden for å ta ting opp rolig. Man kan også bli såppas glad i en person at man ikke ser helt hva man selv gjør, og kanskje ikke ser hva den andre parten gjør heller. Sjalusi kan også spille en stor part.
Så lenge man innser at man selv kan gjøre feil, og at man kan snakke om det, så bruker det egentlig å gå passelig OK :3 Det gjelder alle parter.
Egentlig så kan det gå for vennskap og andre relationships, og. Men det er ekstra viktig med en kjæreste, samboer eller liknende.
OG DA SER JEG BORT IFRA TING som ikke kan fikses via kommunikasjon, ofcourse. Det er noen ting som for eksempel distanse og sånn som funker dårlig hos noen mennesker hoho ;w; og andre ting.
ON-T: akkurat ferdig med noe traume behandlig på Viken i Bardu. Er rart å kunne skrive online at jeg er ved Setermoen isteden for Honningsvåg/nordkapp *w* Mulig jeg sniker meg inn mot sentrum i dag om jeg har mulighet og har penger til drosje til og fra. Kanskje jeg kan prøve å finne vennina mi, og <_<