Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Har sittet å fikla med dataen i dag for å fikse et problem som har kommet opp veldig ofte når jeg har mye som skjer på, for eksempel teamspeak og et eller annet spill som tar mye power å kjøre (feks starcraft 2 eller om jeg spiller 3 videoer at once)Og det er veldig mulig at jeg har fiksa det. Håper jeg. Jævlig trist om PCen kræsjer mens jeg er midt i noe... edit: har nå spilt sånn 5 videoer at once på youtube, og PCen har ikke dødd enda hurra xD
Sitat fra: Skyee på 09. mai, 2015, 20:11Har sittet å fikla med dataen i dag for å fikse et problem som har kommet opp veldig ofte når jeg har mye som skjer på, for eksempel teamspeak og et eller annet spill som tar mye power å kjøre (feks starcraft 2 eller om jeg spiller 3 videoer at once)Og det er veldig mulig at jeg har fiksa det. Håper jeg. Jævlig trist om PCen kræsjer mens jeg er midt i noe... edit: har nå spilt sånn 5 videoer at once på youtube, og PCen har ikke dødd enda hurra xDHuh, CPU'n som tar knekken? hos meg så er det browseren (chrome) som dør litt inni seg når jeg kjører flere videoer sammtidi, spesielt facebook videoer.. men klarte seg fint når jeg multiboxa x6 wow kontoer .. men bra du fant ut av det da
Har ikke råd til å komme meg på skolen i morgen #Buskerud Koster 310kroner for kort og jeg har bare 27... urgh .. Hadde egentlig ikke råd til furmeet heller >.< men det er dit busskortpengene gikk. Er teit at det koster penger å dra på skolen. Har betalt regninger for over 20k denne måneden og har absolutt ingen ting igjen. Idiotisk å dra penger ut av skole elever.. spesielt VGS elever som tjener 0 kr
Tilbyr ikke skolen din gratis busskort? Trodde der var vanlig ved alle VGS. Og hvis du ikke bor hjemme burde du få lån og stipend D: men ja, det blir jo uansett fort brukt opp hvis man har 20k i regninger