Argh, hadde egentlig planlagt å ta noen billige billetter slik at jeg kunne besøke broren min mens han ennå var i Tyskland, hadde øynene mine på en grei billett som jeg hadde tenkt å bestille på hjemturen, men dårlig dekning på ferjen (Finland > Sverige) på nett og mobil gjorde at det tok meg 2 timer bare å skaffe togbillettene hjem, var såpass irritert på det tidspunktet at jeg ikke engang gadd å tenke på å bestille flybilettene lenger, og dagen etter var de dobbelt så dyre så meh.
Slet med elendig wifi, og problemer med SMS, fant ut i etterkant på nett at Tele2 iblant har trøbbel med å sende SMS til/fra mobiler i utlandet, og at dette faktisk var den tredje gangen jeg hadde trøbbel med å motta meldinger (første gang var når jeg var på vei til NFC), og at det faktisk var banken jeg slet med å motta meldinger fra var dråpen, greit nok at det er en av de billigere alternativene for meg men når tjenestene ikke fungerer når jeg trenger dem er det ikke akseptabelt lenger, så det er vel på høy tid at jeg bytter teleoperatør.
For forberede meg bedre neste reise, slik at det ikke noe lignende skjer igjen, er litt mer enn en smule irritert på dette tidspunktet.
Oh well NFC was swell, er seriøst ikke vant med å være meg selv i store folkemengder, har litt med det at jeg automatisk prøver å oppføre meg "normalt" hvis det er mye folk rundt meg, ikke at jeg er noe særlig flink å oppføre meg normalt uansett.
Nå har jeg et gyldig pass igjen, og har blitt vant med å bruke vandrerhjem nå, så det er vel live and learn som vanlig dette her.
Har en følelse av at sånn alle hater meg uansett hvor snill jeg prøver å være mot folk, skjønner ikke hva jeg gjør galt...
Hadde lyst å skrive welcome to my club, men er vel lenge siden jeg aktivt har forsøkt å være snill med folk, er vanligvis tålmodig, men kjenner at "normale" folk går meg på nervene stadig vekk, er vel en av grunnene jeg har rotet meg borti denne fandomen.
Slet egentlig med det samme problemet, helt til jeg sluttet å bry meg, har vel noe å gjør med karisma og slikt, men er nok feil person å prøve å prate om slikt, er ikke flink med det sosiale "I has the social grace of a drunk moose". >.>