Nå har jeg altså testet "kosemaskinen" på mamma og pappa og de syns den funket fint. Men når har noen tid til å ligge flatt ut på gulvet med denne på ryggen?
hadde den faktisk kunnet klistret seg mer eller mindre til ryggen min mens jeg ser TV eller gjør arbeid på PCen, så hadde den vært knall og jeg hadde brukt den hele tiden. Men jeg må ligge rett ut. Så... i sengen kanskje?
Jeg har det som oftest veldig kaldt inne på rommet hvor sengen min står, og å ha dyna over denne lille krabaten er kanskje ikke så lurt? Jeg tør ikke ha på varmeovn mens jeg sover, så vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den at all uten at jeg fryser av meg puppene.
Jeg vil egentlig at folka mines penger ikke skal gå rett i dass, så jeg vil jo på en måte bruke den...
Legg merke til alt over er bare "høyt tenking", ofte skriver jeg ned tanker for å huske dem. Er også lettere å krangle med megselv og komme til en løsning når jeg skriver ting ned. Er ingen grunn til å ta alt jeg sier som super mega seriøst og liknende av grining, som "UFF Æ HAR D SÅ DÅRLI PLIS GIVE ME ATTENTION! ALT MAMMA OG PAPPA KJØPE TIL MÆ E DRIT! Æ HATE DÆM!". eller sånn... "UH Æ SA Æ VILLE HA IPHONE 6PLUS OG DÆM GA MÆ IPHONE 6!!?!?!?? KA I FAEN!?" typen bitching. Jeg er veldig takknemmelig for at de bruker tid og penger på meg, men det fins så mange andre ting de kunne brukt sin tid og penger på, enn meg. Spesielt siden jeg er en så stor pile of shit som ikke fortjener alt jeg har.
^det skreiv jeg mest fordi folk har en tendens til å bare hoppe til konklusjoner om at jeg er en bortsjemt liten prinsesse som enda bor hjemme. Thats wrong. Det er ikke bare blomster og enhjørninger her i huset, foreldrene mine kjøper ofte ting for å dekke over depresjonen min fordi de tror at "ting" gjør meg glad, men det er ikke helt riktig. Jeg må nesten beklage om folk tenker at jeg bare er sånn 5 år og får alt jeg vil ha her i verden.
....
On another note, er fult mulig jeg har funnet meg leilighet til etter sommeren. Om jeg må bo her da altså, noe som er veldig sannsynelig slik det ser ut nå. Så er det også mulig at jeg kan få meg en ordentlig jobb, isteden for NAV jobb. Kanskje jeg får til å tjene mer penger, så jeg slipper å måtte henge på mamma og pappa. Blir deilig å ikke trenge å være i veien hele tida for folka mine, fordi det virker jo som at jeg bare sluuuker penger og tid her i huset. Jeg er jo bare en inconvenience. Er litt trist at det er den følelsen jeg får av å være her. At jeg bare er i veien og er en fullstendig dritunge som ikke gjør noen ting riktig. Oh well, forhåpentligvis går det vekk etterhvert! Kanskje når jeg er ferdig i skole og får jobb i det feltet jeg studerer at jeg kan hjelpe litt til med penger her hjemme? Who knows! Forhåpentligvis blir jeg mer brukbar iallefall, og mindre i veien.