vell fikk brev fra militæret her om dagen så jeg måtte fylle et et skjema på nette men jeg håper at jeg ikke kommer inn vill ikke i militæret
Fikk også brev fra militæret, men ingen innkalling. Mulig jeg får det senere, men kanskje ikke fordi jeg regnes som "funksjonshemmed", skal ikke inn uansett :3
Annet spennende skjedd de siste dagene? Nah..
Hvis de velger å regne dere som tjenestedyktige gjennom del 1 av sesjon, blir dere kalt inn til sesjon del 2. Hvis dere svarte at dere ikke ville inn i forsvaret blir dere mest sannsynlig ikke tatt inn til del 2. Ved sesjon del 2 tas det fysiske tester og tester for kartlegging av kunnskap. I tillegg vil dere kunne snakke med et befal om hvor dere vil bli plassert ut og, hvis dere er heldige, hvilken stilling dere skal ha.
Ikke tro på hva befalet sier da... De sier shit de ikke nødvendigvis vet noe om bare så de kan fylle opp plassene. Men ingen fare! I forsvaret har man en prest, og disse prestene har mye makt med den stillingen de har (som oftest oberstløytnant, noe som er på samme linje med bataljonssjefen). Gå til presten og si at dere ikke trives, og at dere vil dimmitere, så skjer det som oftest som dere vil.
Ellers vil jeg egentlig anbefale å ta en tjeneste i forsvaret. Selv føler jeg at jeg har hatt godt av det, i hvert fall. Er jo folk som virkelig vill inn men ikke kan fordi de regnes som tjeneste-udyktige.