Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Jeg har skikkelig lyst på potetgull
Har bursdag i dag jeg. Fått penger, penger, PENGER, sokker... Å ja, og mer PENGER!!Og Lego Batman 2. Det og.
veeeeeel, nå har jeg brukt litt tid på å 'prøve' sy litt... o.o det går sånn passe bra.
Sitat fra: ToraLily på 10. jan, 2015, 18:31veeeeeel, nå har jeg brukt litt tid på å 'prøve' sy litt... o.o det går sånn passe bra. Kult det da, hva erre du syr for 'no? Eneste gangen jeg sydde noe var i syvende klasse (Kunst og Håndverk). Den puta er hard som stein
Dax og Tora <3 <3 <3 ;u;
Sitat fra: Beefbrick på 10. jan, 2015, 18:58Sitat fra: ToraLily på 10. jan, 2015, 18:31veeeeeel, nå har jeg brukt litt tid på å 'prøve' sy litt... o.o det går sånn passe bra. Kult det da, hva erre du syr for 'no? Eneste gangen jeg sydde noe var i syvende klasse (Kunst og Håndverk). Den puta er hard som stein dukke stuff =) vis den er for hard har du brukt for mye fyll. =)
Sitat fra: ToraLily på 10. jan, 2015, 19:48Sitat fra: Beefbrick på 10. jan, 2015, 18:58Sitat fra: ToraLily på 10. jan, 2015, 18:31veeeeeel, nå har jeg brukt litt tid på å 'prøve' sy litt... o.o det går sånn passe bra. Kult det da, hva erre du syr for 'no? Eneste gangen jeg sydde noe var i syvende klasse (Kunst og Håndverk). Den puta er hard som stein dukke stuff =) vis den er for hard har du brukt for mye fyll. =)Ja fyll ja. På den tia syntes jeg et rulla opp håndkle var bra nok.Var riktignok sånn 12 - 13 år sia da men. Kom igjen, et håndkle. Hva tenkte jeg på :bOg nice det da. Håper du får det til bra
Sitat fra: Beefbrick på 10. jan, 2015, 21:00Sitat fra: ToraLily på 10. jan, 2015, 19:48Sitat fra: Beefbrick på 10. jan, 2015, 18:58Sitat fra: ToraLily på 10. jan, 2015, 18:31veeeeeel, nå har jeg brukt litt tid på å 'prøve' sy litt... o.o det går sånn passe bra. Kult det da, hva erre du syr for 'no? Eneste gangen jeg sydde noe var i syvende klasse (Kunst og Håndverk). Den puta er hard som stein dukke stuff =) vis den er for hard har du brukt for mye fyll. =)Ja fyll ja. På den tia syntes jeg et rulla opp håndkle var bra nok.Var riktignok sånn 12 - 13 år sia da men. Kom igjen, et håndkle. Hva tenkte jeg på :bOg nice det da. Håper du får det til bra japp. nå trenger jeg bare å få samla inn noen sorterings bokser fra clas ohlson. o3o fordi alt av sy små ting ligger i en plastpose... x3x
Nå har jeg bestilt billetter for meg og en venninne til Gerard Way 2. februar. <3 <3 Fikk aldri sett MCR live så kunne ikke la denne sjansen gå fra meg. ^_^