Jeg prøver å ordne en diett, men er utrolig vanskelig å spise riktig når foreldre og shit lager heftige usunne middager jeg helt klart legger på meg av (grandiosa og andre greier som ikke bare ødelegger kroppen, men blodsukkeret og!). Så klart kan jeg lage egen middag, men jeg har så og si ikke penger til det (alle penger jeg får fra jobb/nav går til eventuelt flytting and such)
BMIen min er passelig høy, og jeg har faktisk klart å tippe overvektig. Jeg er som regel vandt med å være 164cm høy og ca 45 - 50 kilo. Not anymore! 70 kilo! UFF.
Skal snakke med lege om hva jeg kan gjøre i samhold med diabetes. Om jeg kan få en plan om hva jeg kan og ikke burde spise som diabetiker, så tror jeg det blir fint. Kjekt om jeg får inn en treningsrutine også men det er vanskelig ;_;
Må få sjekka knær og skulder og, fordi de vil ikke sammarbeide. Aner ikke om det har noe med vekt å gjøre, men de gjør i det minste vondt når jeg beveger meg spesielt.
mitt mål er å komme ned rundt 50kg til 60kg, fordi det er nærmere normalt enn meg som er akkurat runna kanten til overvekt.