For en grusom person jeg er som ikke vil låne bort fursuiten min til lillebroren min på 9 år som ødelegger alt han er nær...
mitt ni år gamle tantebarn fill lov til å ha den på bittelitt mens jeg passa på :p
men kan jo hende han er litt snillere enn lillebroren din, da.
Joa men muttern vil at jeg skal låne den til han uten noe tilsyn sammen med vennene hans, og det skjer bare ikke.
minner meg litt om da storesøster, mamma og tante skulle kjefte meg opp og ta internet og whatnot fordi jeg ikke ville låne vekk Wiien min som jeg betalte for egne lommepenger bare fordi tantebarna mine kjeda seg og jeg ikke ville ha de på rommet mitt mens jeg var opptatt med skolegreier.
og de tok nettet og levna meg med panikkanfall, i tilleg til at de bare stjal Wiien, selv om de har ps2 og ps3 nede i stua. hurr.
men så er også en fursuit ganske mye dyrere og personlig enn en nintendo konsoll. Jeg hadde aldri latt tantebarnet mitt stikke av med min personlige suit. Men hvorfor ikke bare kjøpe en varulv maske til ungen på en lekebutikk? Eller må han ABSOLUTT ha suiten din?
Jeg liker ikke unger jeg. Jeg liker ikke foreldre, heller. Hnnnnngh.
also: har jeg sett suiten din noen gang? I wunna has see