Ei i klassen min i fjor brukte skolepcen sin som sitteflate når hun ventet på bussen. Typ skrådde den opp mot en lyktestolpe og satt på den. Det var hjerteskjærende å måtte være vitne til. #justmediathings <3
SKREKK! Hvilke gale mennesker gjør slikt? Jeg personlig så på skoledataen min som mitt barn - den veier et tonn, den er stygg, men den funka og var/er faktisk en ganske grei data når alt kommer til alt. Greit nok, skjermen delte seg i to og det datt en skrue ut av den og den gikk varm hvert femte sekund til slutt, men den overlevde! Den var vondt å se IKT ta Adobe-pakka, tho. #justmediathings
----
Fikk ikke sove før typ.... ni eller noe i dag morges, så mamma vekka meg rundt halv tre, haha. Huff, føler meg så latterlig dvask, men akkurat nå føler jeg meg sykt motivert på å rydde rommet, så da gjør det ikke så mye? Hadde egentlig litt lyst til å dra ut i kveld, men nå som det ser ut som at jeg får hele huset for meg selv tror jeg kanskje at jeg blir hjemme.
Anti: Live in Concert finner nemlig sted hver gang foreldre og søsken forsvinner. Publikum? Hunden min og kanskje noen uheldige naboer.