Folk som sier Whey Tech smaker godt kan gå og dø.
Jeg har aldri forstått pointet med proteinpulver.
Jo mer jeg finner ut om forbrenning og muskelbygning, jo mer virker det som vanlig mat i pulverform.
Jeg tar en matbit før trening for å holde blodsukkeret oppe, og etterfyller med en god middag når jeg kommer hjem
Da var 13 års skolegang fullført. Det er veldig merkelig, og jeg tror ikke det har helt gått opp for meg at jeg aldri skal vandre rundt i de gangene igjen eller se de samme menneskene igjen. Det skal bli spennende å se hvordan høyere utdannelse fungerer, men jeg merker jeg kommer til å savne så bred undervisning man får på grunnskolen og vgs. Har lært mye om mange temaer jeg ikke ville valgt å lære om frivillig, men som har vist seg å være både spennende og interessant.
Gled deg
Selv elsket jeg mulighet til å kunne forske/sette meg inn i ting jeg hadde interesse for.
Hvor lærere sa "Frihet under eget ansvar" og faktisk mente det.
Tok selv IT. Gjorde analyser av sikkerhet på trådløse nettverk i hjembyen min, og skrev rapport på det.
Kodet kryptoløsninger for å så utføre statistiske analysere på sikkerheten deres.
På videregående hadde jeg aldri fått lov til sånt. Hadde fått krav om å gulpe opp gammel fakta fra IT bøker.
Beste minnet var når jeg droppet en 2 timers forelesning pga. lokal med helt elendig luft.
Tok 1 time i kantinen og dro fra hele klassen på pensumet. Fravær og nedsatt ordenskarakter? Nope!
Vi stod helt frie til å velge om vi ville høre på forelesning, eller studere pensumet selv
Savner høyere utdannelse, men savner ikke studentbudsjettet.