14? :
Var vel inkl mange pauser og slike ting vil jeg tro? hehe. Men gjør man alt for hånd, tar det tid, iallefall om man skal være nøye. 2 strøk ble for meg rundt 3-4 timer.
Var faktisk ikke så mange pauser, dette er jobbetid bare. Er en bruktbil hvor forrige eier ikke var så altfor flink til å ta vare på lakken, så tok en sikkelig ordentlig polering first time round for å få fjernet disse dumme "swirls" ripene og annen diverse lakkorektur.
~
På'n igjen med ny vask i dag siden jeg kjørte litt i skauen på grusveier i går uff. xD
Tok også interiørvasken på den i dag så nå bør all dritt fra forrige eier være borte, smells like new! :3
De siste dagene har jeg ellers skifta olje, skrubba felgene, montert tåkelys, bytta pakninger, understellsvask og skal straks bestille en del ting fra ebay.
Utrolig hvor mye man må gjøre for å få en bil til under 20k i sikkelig god stand, but worth it.
Skruinga har vært kombinert med grilling sammens med venner, så digg å være ferdig med all skolejobb og bare nyte det fantastiske været!