Herregud.
Som nevnt lånte jeg bilen til faren til en venninne i sted. Og alt gikk egentlig fint, var litt stresset i starten og fikk en drittsekk bak meg og to motorkvelninger, men eh. Sånt bryr meg ikke så mye lenger.
MEN. Vi parkerte jo på ingierstrand da, som i seg selv har blitt et ganske skummelt sted, med en del skumle mennesker. Selvfølgelig glemte venninna mi å rulle opp vinduet, noe vi kom på da vi skulle dra to timer senere. Det så ikke ut som noe var stjålet, bortsett fra at vi faen ikke fant vognkortet. Som sjåfør er det jo mitt ansvar at alt skal være i styr og stell når vi kjører, så da ble jeg sånn passe stressa. Dessuten er det jævla kjipt å komme tilbake til far og si at vognkortet er stjålet.
Men i hvert fall, vi måtte jo hjem, så vi kjørte avsted. Midt mellom ingierstrand og hvervenbukta går det fra å være 60 til å være 50, noe jeg ikke fikk med meg. Og gjett om ikke politiet stod rett rundt svingen og speidet. Fikk heldigvis bremset ned, så tror ikke de brydde seg noe om meg, men å kjøre for fort mot politi uten å ha vognkort i bilen er en guffen følelse altså. :|
Heldigvis viste det seg at faren ikke selv ante hvor vognkortet var, men at det i hvert fall ikke lå i bilen, så kom meg ned på hvilepuls til slutt.