Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Hentet nettop ESO Imperial Edition på Gamestop. Ble overrasket over hvor stor den er o.O
Hvorfor skal du dit? :OLykke til
Sitat fra: SarahLynx på 04. apr, 2014, 09:08Hvorfor skal du dit? :OLykke tilJeg er ferdig nå, jeg skule bare ta litt narkose får å sjekke Jæren.Var litt gøy, har lyst til og Jøre det en gang til.
Skal på Ullevål KL. 09.30 i dag.
herregud, blir jo snart en vane for meg å sove i fursuit xDHar ikke vært en særlig produktiv dag for å se det sånn x3jobb, hjem, sove og våkne for å game mer :3
Mamma kom med nyheten som ødela sommer'n min FULLSTENDIG! Blir ikke desucon 9 likevel Hotell blir bare 6000 av 12000kr. Får ikke lov til å ligge over til noen heller, siden mamma ikke tar noen sjanser.
Sitat fra: Chibi på 05. apr, 2014, 13:44Mamma kom med nyheten som ødela sommer'n min FULLSTENDIG! Blir ikke desucon 9 likevel Hotell blir bare 6000 av 12000kr. Får ikke lov til å ligge over til noen heller, siden mamma ikke tar noen sjanser.Om prisen er problemet så er Sentrum Pensjonat sykt billig, og midt i sentrum. Burde reise med noen da, og ta med eget sengetøy :d