Jeg syns det er megakomisk når nye medlemmer er nesten de eneste som sier velkommen til nye medlemmer.
JeppJepp - og jeg forstår det så godt også...det er vanskelig å bli kjent med noen over noe så formelt som et forum - så velkommen til #NorPaws på furnet.org for diverse pludder
Jeg glemmer å lese i introduksjonstråder rett og slett. Det er forskjellige grunner til det, jeg gjerne har møtt personen før, vist dem til forumet eller ikke føler at jeg får noe ut av å skrive velkommen om og om igjen på forskjellige måter. Og så er det rett og slett så mange som jeg har sagt velkommen til som har bare forsvunnet. Burde ta det opp snart.
Var innom og leste introduksjonstråder for litt siden, da leste jeg en fra en jeg alt har møtt fra før. Måtte dessverre skrive noe til ham personlig fordi ingenting han skrev i introduksjonen stemte jo overens. Sånt er svært synd å måtte si, men kritikk kan skape forbedring så håper på det.
Sendte mail til amadeusparken og nevnte et evt. rekommandert brev om jeg ikke fikk pengene innen en uke. Fikk svar ganske fort. Nå håper jeg bare at pengene dukker opp også.
Sa de at de skulle ordne pengene og det andre om arbeidstiden din der?
Akkurat nå ser jeg TV, surfer litt på nettet og sender tekstmeldinger til ei venninne =3