Hei folkens jeg beklager ikke vært aktivitet på meg ca et års tid. Jeg har hatt så mye å gjøre og godt igjennom masse dritt som jeg mote rydde opp i. Men nå er jeg her igjen. Feiret bursdag min i går
Velkommen tilbake og gratulerer med veloverstått!
Prøver å glemme nattens mareritt XD
Jeg drømte at jeg dro til sykehuset og snakket med sjefen for avdelingen der jeg går, fortalte henne alle mine følelser om feilene de hadde gjørt mot meg, hun begynte å si at hun ikke visste hvordan hun ordne det og så begynte hun å gråte. Og så prøvde hun å finne på ting for at jeg ikke skulle rapportere henne til sykehusdirektøren. Jeg sa det hun foreslo ikke rakk til og så kom hun mot meg og jeg måtte dytte henne bort og hun slo hodet på en vannkran, jeg trodde jeg drepte henne. Så jeg måtte snike kroppen ut av Oslo, fikk en venninne til å komme og hente meg i bil. Da utviklet drømmen seg til noe svært likt jeg har sett i en episode av en eller annen krimserie, med mafia, politi, skuddvekslinger og mer.
Alt var logisk, ulogisk og intenst. Men så visste det seg at hun ikke var død allikevel så vi kjørte henne hjem.