Okok, eg bare må klagesyte litt
Matchmaking i LoL
Hvordan... Eg spør, HVORDAN er det fair at man blir teamet opp med unranked 100 wins medspillere mot tre 1000+ wins silver-ranked spillere og 600-700 wins på de to andre? Den matchen var helt HÅPLØS, såg ikkje ut som om de 4 på laget mitt hadde spilt ranked ever in their entire life. Ever. Eg pleier ikkje å være den som syter på dette, men dette var bare for teit. Man skulle tro at man ble pairet med "likestilte", men eg antar at "likestilt" i denne situasjonen er at vi alle er unranked season 4.
Fuck that shit, not even fair. Det er første gang eg har opplevd en Nidalee, that's right, en Nidalee som nesten ALDRI kastet spyd, og når hun gjorde det, så var det når de stod i trynet på henne. Og hun hadde nervene til å kalle MEG n00b. Hadde så lyst til å bare være DET rasshølet, påpeke alle feilene hennes og ragequite, men endte opp med å mute alle på teamet istede (de andre drev og flamet hverandre, så like greit egentlig.)
Serr, this matchmaking REALLY sucks, gleder meg til eg er ranked igjen. I really don't care where I end up at this point, I just want to get out of this matchmaking hell.
#rant #irritert