Prøver å spille inn noe sang, men har cirka like fin stemme som en kråke med halsbetennelse (Ikke ta det personlig, kråker der ute!) og gleder meg VILT til å se Avenue Q i morgen!
Oi, dæven! Visste ikke at den gikk i Norge for tiden.
Må nesten klare å få den med meg selv.
Miles, jeg lover deg, du vil IKKE angre! Dog den er på norsk, kan jeg si at den var fantastisk oversatt, og at hele opplevelsen var superfornøyelig. Tror den bare går kvelder i ukedager fremover, men anbefaler deg likevel å forsøke å skvise den inn!
Har vondt i alle lattermuskler og er kjempetrøtt, men er så uendelig fornøyd og lykkelig etter å ENDELIG ha sett Avenue Q etter å ha ventet på å få sett den i seks år. Hysterisk morsom og bra oppsetning, anbefaler alle i Oslo-område/overalt og ta seg turen bort på Musikkteateret! Jeg lo meg i hvertfall forderva.
Husker at jeg så den i London for noen år siden. SO FUNNY x''D
Ikke sant?! Hysterisk, og rett og slett fantastisk!
Kan vel også ta for meg statusen min, er svett og har møkkete hender etter å ha jobbet litt ute på brygga hjemme. Vinter snart, så nå gjaldt det å få fikset litt på den før snøen kommer. Den er fortsatt ikke til å se noe av. Eller, det snødde litt forrige uke. Jeg er varm.