Her det helt fint, ligger å tegner litt på et par gaver. :3
Så jeg tenker at jeg får ta bilde av de samtidig som Fangz og Hated's requester. ^^ Mobilen min eier, forresten. Men onkel har forelska seg i den og kapret den. xD Det suger litt. Jeg stjal den tilbake etterhvert, tho.
Ellers, jeg gleder meg til onsdag og søndag. Da får jeg besøk av MoonTiger og Moon Light herifra, de skal være til den 17. juli. ^^ Moon Light slår seg sammen med meg på vei ned til Oslo igjen med toget litt senere, menmen. Det blir kos. c: Tenkte å henge litt på Moldejazzen som er denne uka, Madcon skal visst spille her, hadde vert morsomt å stukket å hørt på. C:
Og jeg er i sinnsykt tegnehumør atm. o.o Helt sykt. Jeg har redesignet 2 characters allerede, jeg skal lage refs til de snart, så jeg får lasta opp her det også, når jeg blir ferdig digitalt. Mamma har det gøy med at jeg ikke får være på stasjonære pc'en min så mye, nå om sommern. Og det er den jeg bruker til å tegne. >: Jaja, blir sikkert noe tegning når jeg har besøk. Lovte begge Måne-dudsa om å vise hvordan jeg holdt på, så okå. xD Hmhm. Jeg fikk solbrillene mine i posten forresten, sjukt tøft. xD
Kjøpte de fordi de ikke kosta mer enn 100kr totalt elns, inkl. frakt. ^^ Et par stykk solbriller, som er helt like koster rundt 175 kr her, så godt kjøp. De er awesome.
Såeh, jeg tror jeg skal tusle meg i seng nå. ^^ Jeg vil forresten møte Qai'Ani snart, han er awesome. Og søt. xD <3
Natta folkz.