Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4994366 ganger)

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #150 på: 06. jul, 2009, 20:41 »
Nei, i dag har jeg det kjempeflott ^^
Fikk sovet lite i natt da men x3 jaja, sånt skjer. Storesøsteren min kommer hjem om en halvtime fra nå av, jeg har fått 1 som har addet meg på MSN, er en hyggelig person ^^

Ellers, så bør jeg egentlig tegne, og øve meg mer å skriving. Tegning er jeg elendig i, og jeg har lyst til å kunne skrive med begge hender (Ser enda ganske teit ut når jeg skriver med venstre, vil ta meg en stund før jeg kan skrive ordentlig.)

Og jeg hører nå litt på musikk, må finne meg mer musikk snart, har hørt alle sangen 10-20 ganger x3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #151 på: 07. jul, 2009, 01:36 »
Her det helt fint, ligger å tegner litt på et par gaver. :3
Så jeg tenker at jeg får ta bilde av de samtidig som Fangz og Hated's requester. ^^ Mobilen min eier, forresten. Men onkel har forelska seg i den og kapret den. xD Det suger litt. Jeg stjal den tilbake etterhvert, tho. 8)

Ellers, jeg gleder meg til onsdag og søndag. Da får jeg besøk av MoonTiger og Moon Light herifra, de skal være til den 17. juli. ^^ Moon Light slår seg sammen med meg på vei ned til Oslo igjen med toget litt senere, menmen. Det blir kos. c: Tenkte å henge litt på Moldejazzen som er denne uka, Madcon skal visst spille her, hadde vert morsomt å stukket å hørt på. C:

Og jeg er i sinnsykt tegnehumør atm. o.o Helt sykt. Jeg har redesignet 2 characters allerede, jeg skal lage refs til de snart, så jeg får lasta opp her det også, når jeg blir ferdig digitalt. Mamma har det gøy med at jeg ikke får være på stasjonære pc'en min så mye, nå om sommern. Og det er den jeg bruker til å tegne. >: Jaja, blir sikkert noe tegning når jeg har besøk. Lovte begge Måne-dudsa om å vise hvordan jeg holdt på, så okå. xD Hmhm. Jeg fikk solbrillene mine i posten forresten, sjukt tøft. xD

Kjøpte de fordi de ikke kosta mer enn 100kr totalt elns, inkl. frakt. ^^ Et par stykk solbriller, som er helt like koster rundt 175 kr her, så godt kjøp. De er awesome. 8) Såeh, jeg tror jeg skal tusle meg i seng nå. ^^ Jeg vil forresten møte Qai'Ani snart, han er awesome. Og søt. xD <3

Natta folkz.
« Siste redigering: 19. mar, 2010, 08:36 av Villdyr »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #152 på: 07. jul, 2009, 10:00 »
Vell år vell skrive litt her jeg og da :3

jeg er trøtt, og har vondt i magen, og vont i halsen... tror jeg er litt syk elns x3 trenger å komme i humør til å tegne noe... x3 <3

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #153 på: 10. jul, 2009, 22:36 »
Jeg har det skikkelig bra nå. Var i ski i dag og shoppa masse klær på tilbud! yay ^^

Jeg har også inket fursonaen til kompisen min som jeg har fått interessert i hele furry greia.  [wink]

Og akkurat nå hører jeg på Scorponok - Transformers The Score - Steve Jablonsky

wohooo, episk!

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #154 på: 11. jul, 2009, 02:09 »
Jeg prøver å komme mer nærme flere furs, men jeg vet ikke hvordan. Jeg er ikke veldig flink.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #155 på: 11. jul, 2009, 17:41 »
Jeg har det flott atm 8D
Sola skinner, ok bare sånn halvveis, og jeg har bestilt nytt tegnebrett som jeg får på mandag ^^
Gleder meg til å komme hjem igjen x3

Ellers så.. er jeg litt sur fordi jeg ikke kan dra til Puma  T_T

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #156 på: 11. jul, 2009, 18:17 »
Her er det finfint i grunn sola skinner og vi har titanskyer i horisonten, Deilig dag å sitte å lære om 3D greier i grunn!
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #157 på: 11. jul, 2009, 23:28 »
Woah, alle har det bra og finfint her jo ^^ og med meg er det vel ikke akkurat noe unntak heller x3

Slapper av hos typen, og vi har klart å snu døgnet på hue! yay!  [laugh] Har bare vært her.. noen uker x3 er noe skiftende vær her, og ikke for varmt heldigvis ^.^

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #158 på: 12. jul, 2009, 05:05 »
Ingen ting kan beskrive hva jeg føler meg nå. Kan prøver. Forlatt, ensom, lei og trist.

Issah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 123
  • Rat. Ratface.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #159 på: 12. jul, 2009, 14:05 »
Ikke hatt det så bra på Lenge! For jeg skal til Puma i slutten av ferien^^ Aka Villdyr ^w^ Klarer nesten ikke å vente xD <3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #160 på: 13. jul, 2009, 00:53 »
^ What he said :3 <3

Jeg har det supert, jeg sitter på Måne's pc atm og ser på at hun og Moonie eier hverandre i Smash Brawl. XD Sykt morsomt å se på. De er awesome btw. I morra skal vi tidlig opp på jazz og stuff i Molde, tenkte å kjøpe meg et halsbånd da : D Der det står enten "Puma" eller som Moonie og Måne foreslo; "Bitch" XD <3

De er så glad i meg atte. .. Eheh. Så er mamma slem også btw. Dummer meg ut. xD; HUFF. Jaja, jeg overlever. C: Jeg har awesome besøk, så. |D Uansett, er glad ^_^ Kim kommer i slutten av ferien, Måne og Moonie er her nå, skal til Oslo nå den 22 eller noe.. YAY. 8D <3

Hører på de som spiller brawl og brøler til hverandre. XD

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #161 på: 13. jul, 2009, 02:23 »
Uhm..

For the record, jeg eide Måne *host*, og du er bitch, og det er jo bare hyggelig med litt familiær lusesjekk <3


Og uhm, Molde er pawesome, Villdyr og Måne er pawesome og uhm ja, snakkes. o.o


Vestlandet, over-og-ut.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #162 på: 17. jul, 2009, 17:37 »
øhh.. jo..
Jeg fikk tegnebrett i posten i dag : D
Men så.. Jeg åpnet esken og bare WHAT THE-

Såh..


Gjett hvilket humør jeg er i.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #163 på: 17. jul, 2009, 19:44 »
Najs. XD
Skal spørre fra Måne om hun kunne få ett. <3

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #164 på: 17. jul, 2009, 19:59 »
Lulz, hun kan få det for 1000,-  >:]

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #165 på: 18. jul, 2009, 09:47 »
--slettet--

Issah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 123
  • Rat. Ratface.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #166 på: 18. jul, 2009, 12:42 »
øhh.. jo..
Jeg fikk tegnebrett i posten i dag : D
Men så.. Jeg åpnet esken og bare WHAT THE-

Såh..


Gjett hvilket humør jeg er i.

ÅhÅh!Jeg VIL ha et! *Flakse med vinger* Trenger deee-eet. Beh. Må gå å vaske rummet...

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #167 på: 18. jul, 2009, 17:27 »
I dag så... Jeg kjeder meg ><

Annette har vært borte i bare 3 dager. Og det føles som en evighet. Jeg har bare snakket tull, og antagelig kommer jeg til å få mentalt sammenbrudd om ikke så lenge.

Ellers... Hører på Mindless Self Indulgence, verdens beste band =P

Og... Holder på å lage meg pomfri. Pomfri er nam. Pomes frites (y)

Antagelig, skal jeg prøve å tegne for å holde galskapen unna. Øve meg mer. Trenger øving x3

Jeg hadde for 2 dager siden hele huset for meg selv, alene hjemme. Det var ganske nice... Får det om et par uker igjen også (Og da i 1 uke) gleder jeg meg til. Jeg kan KANSKJE få ordne sånn at jeg får møtt Annette, det blir så kjempefint :3 og ekstra kos også.

Det er så forferdelig ensomt om sommeren, alle er vanligvis borte da x3 "Nei, vi skal gå og bade..." osv. Det er ekstremt kjedelig om sommeren. MEN, det vokser jordbær da, og de i hagen vår er supersøte (Ikke så søt som Annette menneh...) jeg bør gå og plukke, vet at det er noen nå i hagen vår :3

Tror jeg skal legge til bilde av jordbærene snart. 



De ser gode ut, ikke sant? Og disse er ordentlig jordbær, ikke sånne man kjøper i disken :3
« Siste redigering: 18. jul, 2009, 17:34 av Dragondan Ro »

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 992
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #168 på: 19. jul, 2009, 20:38 »
I dag har alt vært galt. Type ekstra baaad. lite søvn, jobb, ting, andre ting.. Og skulle spise ute med jobben, men de glemte å si fra. Jippi... Antar i morgen blir bedre.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #169 på: 23. jul, 2009, 12:20 »
Har det helt greit, er drittrøtt tho. Mamma bestemte seg for å vekke meg tidlig i dag. D:
Siden jeg har hatt døgnet på huet nå i det siste. :I *host*

I går så satt jeg 2 timer på buss, så 5 timer på tog så nå er jeg i Oslo, woosh. Skal antageligvis ned til sentrum i dag, i morra til Drammen. C: Gleder meg. Eeh. Drar på mandag til Ungarn, det blir awesome. Skal kjøpe meg converse-sko som de selger billig der nede. <3

Jeje. Jeg må se om jeg finner meg markers idag, mens jeg er her nede, fant ut at jeg manglet en farge. >:I Også må jeg få sendt Moonie's bursdagsgave som jeg tegnet mens han var her oppe, men som jeg glemte å levere fra meg på flyplassen, så sjukt smart jeg er. x3 Errh.
Kim er søt forresten, synd han er vekke akkurat når jeg er i Oslo-traktene. >: Han dro i går og jeg kom i går, typisk. Meh. Jaja, han kommer i august uansett. ^^

Så.. jeg har det fint, er trøtt og sulten, men ellers fint. :>

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #170 på: 23. jul, 2009, 12:55 »
DARn... har blitt hektet på ROM (Runes Of magic: Wow wannabe og ripoff spill) Har måttet stoppet alle prosjekter pga det i en stund nå... DAMN it! Skulle virkelig ikke ha begynt å spille det TT^TT Men tror det verste er over... Har bestemt meg for å gjøre andre ting annenhver time minst... Ellers har jeg det helt toppers Untattt det at jeg er Alt for langt bak på deadline jeg har satt for en Showreel jeg skulle ha vært ferdig med i dag. TT^TT
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #171 på: 23. jul, 2009, 15:47 »
Iiih, jeg har bare sovet 3 timer i dag <w<;
Men, jeg ble vekket i liek 2-tida, og fikk høre at jeg hadde fått pakken min med pels i dag, så jeg kinda  spratt opp for å se. Digger den tho, JEG HAR 2M KNÆSJ-ORANSJE PELS XD  Den er -litt- for oransje men care TwT
Jeg blir eid på "nødt eller sannhet" med Dan og Moonie <.< Det står "retard<3" i panna mi .. kinda <w<

Jeg gleder meg til Oslo neste uke, da
« Siste redigering: 26. jul, 2009, 22:04 av SpiceyFeline »

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #172 på: 26. jul, 2009, 21:54 »
Jeg har det kjempebra, vært hos Fangz og Regandor i helga! :3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #173 på: 27. jul, 2009, 22:19 »
Driver å leser til skolestart. Kjeder halen av meg, trenger å finne på noe sart. Har hatt mer humørsvigninger enn en katte med mensen.
Dette er vel en kort beskrivelse http://www.youtube.com/watch?v=y0gUQC5uA7k

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #174 på: 01. aug, 2009, 13:30 »
Ting har ikke blitt bedre enn sist. Sitter inne hele dagen, ingen ting å gjøre. Sommerferien er alltid kjedlig -.-
Pluss så har jeg ikke penger til å gjøre noe morsomt :-[