Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
Sitat fra: Piro på 10. aug, 2013, 19:41Sitter med armen i fatle av typen hjemmelaget (palestinaskjerf) fordi et eller annet sykt vondt under armen ish...Kan ikke engang game properly, annoying.#FMLGoddammit that sucks :/ Får håpe du blir kjapt bedre da! Sto nettopp opp her nede, spist frokost og skal nok bare lulle rundt på pcen nå, spille litt Red Alert 3 kanskje, eller Dawn of War Soulstorm, eller henge på youtube, eller eller...*rambling on*
Sitter med armen i fatle av typen hjemmelaget (palestinaskjerf) fordi et eller annet sykt vondt under armen ish...Kan ikke engang game properly, annoying.#FML
Soser på youtube, selv om jeg har lyst til å spille Skyrim. Vet ikke hvorfor jeg ikke spiller... men ser på videoer av folk som spiller i steden XD
Og jøss her var det annerledes blitt =o
Sitat fra: Sarrukh på 11. aug, 2013, 02:17Og jøss her var det annerledes blitt =ooh yezz det kan du godt si!
Fulllll..
Jeg er fortsatt litt ute å rulle men det blir bedre.kan hende jeg blir i bedre humør etter jeg har spist pizza :V lol.Og hei her var det nytt gitt. Kommer til å ta en stund før jeg blir vandt med det though. heuheue.
Noen som vet hvor Indeebox har blitt av?
Sitat fra: Ravusy Wolf på 11. aug, 2013, 04:50Noen som vet hvor Indeebox har blitt av?Antar den heter "Mine meldinger" nå..Trøtt og vondt i beinet =< Meh...
Sitat fra: Wolftale på 11. aug, 2013, 07:55Sitat fra: Ravusy Wolf på 11. aug, 2013, 04:50Noen som vet hvor Indeebox har blitt av?Antar den heter "Mine meldinger" nå..Trøtt og vondt i beinet =< Meh...sist jeg sjekka var Indeebox et brukernavn til et medlem her?
Sitat fra: Skyee på 11. aug, 2013, 10:29Sitat fra: Wolftale på 11. aug, 2013, 07:55Sitat fra: Ravusy Wolf på 11. aug, 2013, 04:50Noen som vet hvor Indeebox har blitt av?Antar den heter "Mine meldinger" nå..Trøtt og vondt i beinet =< Meh...sist jeg sjekka var Indeebox et brukernavn til et medlem her? Om det er medlemmet det er snakk om, gikk han bort tidligere i år..
Sitat fra: Pumzie på 11. aug, 2013, 11:02Sitat fra: Skyee på 11. aug, 2013, 10:29Sitat fra: Wolftale på 11. aug, 2013, 07:55Sitat fra: Ravusy Wolf på 11. aug, 2013, 04:50Noen som vet hvor Indeebox har blitt av?Antar den heter "Mine meldinger" nå..Trøtt og vondt i beinet =< Meh...sist jeg sjekka var Indeebox et brukernavn til et medlem her? Om det er medlemmet det er snakk om, gikk han bort tidligere i år.. er han dø? O.O