Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Blir siste vennebesøket i morgen før jeg setter meg på toget mot Asker. Skal bli godt å endelig komme hjem.
Sitat fra: Atrox på 20. jul, 2013, 03:39Blir siste vennebesøket i morgen før jeg setter meg på toget mot Asker. Skal bli godt å endelig komme hjem.Asker er også et "hjemme" jeg bor en lang togreise unna og som det var deilig å komme hjem til i sommer - liten verden
Diskuterer med dumme folk på nettet. Jeg vet jeg ikke burde, men jeg.. må. :C Folk som kritiserer ting uten å ha noen forkunnskaper burde få inndratt diskusjonskortet sitt
Sitat fra: Eltanin på 22. jul, 2013, 15:16Diskuterer med dumme folk på nettet. Jeg vet jeg ikke burde, men jeg.. må. :C Folk som kritiserer ting uten å ha noen forkunnskaper burde få inndratt diskusjonskortet sittdu kan heller argumentere med en potet enn å diskutere med noen over nett, du kommer lengere slik.
Okey legen min kan kjøre en skalpell opp ræva :I "Neida foreldrene dine trenger ikke vite at du skal få time på sykehuset" ....sender brev til foreldrene mine om det.OKEY FOR NOE BULLSHIT :I