Besøk oss fra mobilen:m.norwegianpaws.orgwap.norwegianpaws.org
Sitat"For the other commissions, how about you tell us EVERYTHING to do so that we don't run into this problem. We don't like dissatisfied customers.
"For the other commissions, how about you tell us EVERYTHING to do so that we don't run into this problem. We don't like dissatisfied customers.
Sitat fra: SarahLynx på 30. jun, 2013, 18:20FUR: WhiteFUR VARIATION: Black ear tipsDet var dumt, og eg synes absolutt de burde kunne gjøre noe med det (spesiellt i og med at det er digital art). Det blir feil hvis refet skal måtte spesifisere alt som ikke skal med.En ting eg ser er at det er veldig mye informasjon i det text-refet, så sånne små detaljer har en tendens til å "drukne" i alt den andre informasjonen. Mange folk sliter med å prossesere mengder med informasjon om gangen, og en av snarveiene hjærnen har lett for å ta i slike situasjoner er å generalisere og ta ting for gitt. Da kommer bare de aller klareste punktene fra informasjonen frem, og alt annet kan bli feil.Du burde ha ett spesifikt grafisk hovedref som du sender (feks. det som Smidgefish har tegnet), og så kan du linke til tekst refet som tillegsinformasjon.
FUR: WhiteFUR VARIATION: Black ear tips
Så akkurat siste episode av wolf`s rain*puster ut og tørker en tåre* hva skal jeg gjøre med livet mitt nå da..