Sto opp klokken 6:40 i dag og kjørte til Terningmoen, Elverum for skyting og 3-mila som skulle skulle foregå for HV-Ungdommen.
Kom bittelitt for sent, men det gikk da bra.
Så på skytinga vart det en god del ok samlinger, og på det ene settet hadde jeg nok dages beste, med en spredning på ca 1 cm lang linje av fire skudd som gjorde at det så ut som to. Merket at jeg lå ganske godt til på det settet når jeg fyrte av AG-3'en og fortsatt hadde midten av blinken i siktet mitt :3
3-mila gikk litt verre enn forventet, da. Jeg gikk nesten bakerst med en annen dude som hadde litt problemer med bena, og ble plukket opp etter 23 kilometer siden jeg måtte rekke en buss. Hadde jeg gått litt fortere hadde jeg klart det greit, men det var utrolig slitsomt med sol, regn, 11kilo på ryggen inkludert AG-3 pluss pistolbelte og feltflaske. Måtte også gå i M-04 uniformen med marsjstøvler, så det ble noen gnagsår. Løytnanten vår forklarte det som at det SKAL gjøre vondt å gå 3-mila. Uansett hvor mange ganger man går, så gjør det like vondt uansett. Det eneste jeg kan gjøre for å forberede meg mer er å venne meg til med å gå med sekk.
Ellers har det vært en grei dag. Ikke så mye andre ting som har skjedd da.