Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Vet ikke hva jeg skal game før jeg legger meg Dx
Da har jeg planlagt 3 ferieturer. en med fattern og to med muttern. Skal en tur til Bulgaria, Danmark også Mosjøen. Så det kommer til å bli veldig morsomt.
Sitat fra: AuPurchal på 29. mai, 2013, 21:38Da har jeg planlagt 3 ferieturer. en med fattern og to med muttern. Skal en tur til Bulgaria, Danmark også Mosjøen. Så det kommer til å bli veldig morsomt. mosjøen ? hva skal du i det hullet å gjøre ?
Sitat fra: Arrius på 29. mai, 2013, 22:53Sitat fra: AuPurchal på 29. mai, 2013, 21:38Da har jeg planlagt 3 ferieturer. en med fattern og to med muttern. Skal en tur til Bulgaria, Danmark også Mosjøen. Så det kommer til å bli veldig morsomt. mosjøen ? hva skal du i det hullet å gjøre ? En liten tur til en bekjent av muttern. 12 timer i bil... yay.
Sitat fra: AuPurchal på 29. mai, 2013, 23:01Sitat fra: Arrius på 29. mai, 2013, 22:53Sitat fra: AuPurchal på 29. mai, 2013, 21:38Da har jeg planlagt 3 ferieturer. en med fattern og to med muttern. Skal en tur til Bulgaria, Danmark også Mosjøen. Så det kommer til å bli veldig morsomt. mosjøen ? hva skal du i det hullet å gjøre ? En liten tur til en bekjent av muttern. 12 timer i bil... yay.kondolerer, mosjøen blææærgh :p (bor 1 time unna Mosjøen)
Sitat fra: Arrius på 29. mai, 2013, 23:01kondolerer, mosjøen blææærgh :p (bor 1 time unna Mosjøen)Er det så kjedelig der nede?
kondolerer, mosjøen blææærgh :p (bor 1 time unna Mosjøen)
Sitat fra: AuPurchal på 29. mai, 2013, 23:06Sitat fra: Arrius på 29. mai, 2013, 23:01kondolerer, mosjøen blææærgh :p (bor 1 time unna Mosjøen)Er det så kjedelig der nede?tja, du får se selv :p har alltid vært en hat krig mellom mo og mosjøen, og jeg bor midt i mellom :p mosjøen er .. eeh, kranglefanter ^^ stafolk :p