Jada, det er over nå..Men fikk bare en helt sånn fukka følelse plutselig, var litt sykt..Satt og leste innlegg og plutselig..WHAM..
tror jeg er sliten..Men den følelsen var rar på en..merkelig måte..Var ikke noe farlig, deprimerende eller noe..
Var som at..Jeg forsvant fra virkeligheten..Satt der jeg gjorde, men bare..At om noen hadde kommet hadde jeg sett dem og de ikke meg..
Det er bra. Sånne følelser kommer og går. Hvis du en dag vil snakke litt mer om det finner du meg på Skype.
---
Har vondt i meg og vil skylde på mitt naturlige hormon som skaper konflikter mellom kropp og sinn, om noen skjønner betydningen av det.
Har liksom hatt en episode venner har beskrevet som overreagering. Var sikkert bare det... med litt hjelp av uønskede hormoner som forstyrret følelsesbildet mitt. Er teit, skal snakke med ei i morgen om å få fjernet dem, ikke følelsene altså. Gleder meg til å bare få snakket om det.
Sitter oppe i natt og tenker på det, men har også fått verk i hånden igjen. Men som jeg skrev på twitter, det lar meg øve å skrive på hele tastaturet med en hånd, og hvis en er litt fanasifull kan en gjøre en lek utav det. Som jeg gjør nå. Jeg skal ikke slippe en tast før en finger er borti en annen ellers taper jeg

Kanskje poten min egentlig ikke er en pote, det er en astronaut med magnetsko og vis ikke en av føtene er i kontakt med en tast vil astronauten flyte ut i det tomme verdensrommet og bli fortapt for alltid.