Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Sitter å venter på bussen..en time igjen x,x
Øyeoperasjon 11 juni it is! Ikke at noen har forklart meg hva denne operasjonen går ut på da..
Sitat fra: Eltanin på 03. mai, 2013, 19:27Øyeoperasjon 11 juni it is! Ikke at noen har forklart meg hva denne operasjonen går ut på da.. operasjon in the eye region pherhaps ?
Snakker om øyer, måtte sjekke prisene på briller idag, og jeg fikk sjokk.. ca 5000kr for et par briller @.@ Jeg regnet med å bruke 1500kr. Max. Så får se hva jeg gjør ._.
Trøtt.. Jaja. 24 dager til CF. Men det frister så lite å forlate sengen for å gå ut i regnværet. Fri på tirsdag..
jah, da har man vært på akkutten med onkelbanet.. jærnrør og gane + fall er ikke et pent syn.
Hjemme fra Flå, men skal visst opp igjen ganske fort. Så da var det bare å pakke tingene sine, skaffe seg nett, og gjøre seg klar tilå bo i et bittelite hus XD Håper på å kunne ha en støvsuger der snart, vil støvsuge sofaen .__.
Wow....WOW WOOOOW you have NO idea how happy you have just made me with this commission request! I am such a Kingdom Hearts nut, and I am very much giddy about KH right now! xD So thanks for this! I shall accept it eagerly! Now, did you want it just half body like in the pose reference, or did you want it fullbody? :3 I am assuming fullbody of course, but I want to double check!
Sitat fra: FreesTyler på 05. mai, 2013, 20:03Hjemme fra Flå, men skal visst opp igjen ganske fort. Så da var det bare å pakke tingene sine, skaffe seg nett, og gjøre seg klar tilå bo i et bittelite hus XD Håper på å kunne ha en støvsuger der snart, vil støvsuge sofaen .__.Er det et hvitt hus omringet av åker? Tre soverom oppe, hvor du må gå gjennom det ene for å komme inn på det andre?Eller er det en hytte? Med et soverom, stue og bad?Ferdig på jobb på ny rekordtid, 2t 5min. Whee. Nå skal jeg spille LoL ranked duo med Zaty. c:
Sitat fra: Atrox på 05. mai, 2013, 21:20Sitat fra: FreesTyler på 05. mai, 2013, 20:03Hjemme fra Flå, men skal visst opp igjen ganske fort. Så da var det bare å pakke tingene sine, skaffe seg nett, og gjøre seg klar tilå bo i et bittelite hus XD Håper på å kunne ha en støvsuger der snart, vil støvsuge sofaen .__.Er det et hvitt hus omringet av åker? Tre soverom oppe, hvor du må gå gjennom det ene for å komme inn på det andre?Eller er det en hytte? Med et soverom, stue og bad?Ferdig på jobb på ny rekordtid, 2t 5min. Whee. Nå skal jeg spille LoL ranked duo med Zaty. c:Et lite hvitt hus omringet av åker ja XD I bånn av bakken og inn på privat vei XD