prøver å forklare pappa at jeg er veldig veldig deppa
men jeg er så awkward at jeg ikke klarte å si noe ordentlig
gg meg.
Ta en tur til legen, kan godt være en vitaminmangel som gjør deg deprimert. Hvis du mangler vitaminer, finn ut hvilken mat som inneholder det du trenger og spis mye av det en stund.
Hvis du ikke spiser fisk og er lite ute i solen, mangler du kanskje vitamin D som kan føre til utmattelsessyndrom.
Eneste måte å garantere depresjon på er å ha et dårlig kosthold over lang tid:)
Jeg bor på en plass det det er helt mørkt hele døgnet om vinteren, og helt lyst på sommeren, så du sier jo noe der. Det er forsåvidt enda vinter her oppe, snøstormer og frostnetter! Når det gjelder matvanene mine så blir det ekstremt mye fisk og mye "billigmat". Sånn har det vært i flere år.
Så reint fysisk, så kan man jo si at jeg er deprimert.
Hater gruppearbeid...
Jeg arbeider, den største delen av gruppa prøver ikke engang å skjule at de ikke gjør det samme.
Resten bare nikker til det jeg har gjort så langt og tror deres bidrag med nikking har gjort dem fortjent.
Dette blir verdens mest lattlige rapport.
Dette her er ikke et unormalt syn her oppi nord heller. Husker da jeg skreiv rapport på ungdomstrinnet, jeg fikk 6 mens alle de andre fikk 1, fordi 1. de jobba ikke med det vi skreiv rapport om. 2. de skreiv ikke rapport. Jeg bare så på "lagkameratene" mine og lo, og sa "Haha, så jævlig synd for dere da!"
Samme i engelsken. Ingen i klassen vil snakke engelsk. Vi skulle fortelle historien om Arthur og sverdet i steinen på nytt på engelsk. Vi var en gruppe på 3, og jeg starta med å fortelle. Jeg fortalte hele historien uten noe problem, mens de andre to orka ikke! GG.